Cansutgy91 bende seninle aynı düşüncedeyim o yüzden montessori yatak ve 3 kapılı dolap yaptırıyorum canım yatak normal tek kisilik yatak boyutunda oluyor birde anne yanı besiğimiz var 1 yaşına kadar falan anne yanında yatar sonra alıştırabilirsem kendi yatağına alıştıracam inşallah 😊 montessori biraz pahalı oluyor ama düşündük normal bir beşik alsak yatağıdır uyku setidir vs 2 bini falan buluyor ee bunu taş catlasın 5 yaşına kadar kullansın 5 sene sonra tekrar masraf yapıp yine yatak vs alman gerekicek ama montessoriyi yatak dağılana kadar istediği gibi kullansın 😂 tabi bu bizim düşüncemiz 😊