Cansutgy91 ben en azından ilk 3 yıl yanımda yatması için hiç Oda düşünmedim. İlk anne yanı kullandık. 5.6 aylarda anne yanı küçük gelmeye başlayınca büyüyen beşik aldık kendi odamıza. 31 aylık şuan. Kendi yatağında aynı odada uyuyoruz. Kıyafetleri için de başka bir dolaba gerek yoktu. Kendi dolabımız yeterince büyüktü. Bir kısmını ona ayırdık. Şimdi oda hazırlamaya başlıyoruz artık. Kardeşi geliyor çünkü. Yerine kardeşi geçip oğluma oda yapacağız.