Prenslerinin_annesi Zebercet bende tatlı yiyemiyorum limon bile sekerlı gibi gelıyo eksı ve tursu yıyorum erkege benzıyo dedi doktor
Prenslerinin_annesi Ben hamileligimin ilk haftalarında sarımsak asermiştim soyup ekmegin arasına koyup yemiştim
Eceveannesi Zebercet yalan cnm onlar iki gebeligimdede ekşi yedim agacdan.limon koparıp yedim ilki kız smdi oğlum olcak aynı şeylere aseriorum arkasiminda oğlu nda hep ekşi yemiş inanma yani cnm.
Deletedmom2224 Zebercet ilk bebeğimde deli gibi ekşi yedim ikinci bebeğimde deli gibi çikolata yiyorum ve ikiside erkek 💙 bu durum da iki tezi de çürüttüm bence 😂
Semooshh Zebercet ekşi ve baharatlı yedim, ilk başlarda kızım olucak. Normalde tatlıya düşkünümdür ama hamilelikte gözüm hiç, görmüyor 😁 arada Bi kriz tutuyor okadar
Minnosizmmm Zebercet normalde de ne sevdiğim e bağlı bence. Ben ekşi acı tuzlu severim tatliyla asla aram yoktur. Asermede de canım hep eksili şeyler istiyor sonuç kızım olucak ❤
LINDAMAY Zebercet ben de çıktı evet. Doktor bile ilk erkek demişti ben kızım olacak hissediyorum dedim kızım oldu ve deli gibi ekşi yedim.
Btln Zebercet normalde tatlı düşkünü değildim , 16.haftadan sonra her gün tatlı çekti canım aşırı düşkün oldum özellikle çikolataya 🌸 kız bebek bekliyoruz
Mebos Zebercet baştan beri hep turşu yedim 3 aydan sonra tatlı dedim ama kek çikolata tarzımdaydı ve hala turşu diyorum kızım olcak 🤗
Gnl123 Zebercet Benim canım ancak ekşi seyler çekiyordu,halada öyle.Tatlı hiç yiyemiyorum. Oğlum olucağını ögrendik😊