Zebercet Kızlar ben deli giibi ekşi yiyorum gözüm tatlıyı görmek bile istemiyor. Ye tatlı doğur atlıyı ,ye ekşiyi doğur ayşeyi doğru mu? Siz de çıktı mı?
seymakumatarnsf Zebercet Hamileligimin basindan beri eksi yedim. Hatta ilk zamanlar tursu yedim surekli! Ama erkek bebegim olacak Pazartesi gunu☺️
Prens12_annesi Zebercet ben ilk aylarımda ne eşki nede tatlı hiçbirini aşermedim sırf 5 ay boyunca meyva cnm istedi artık şimdi 33 haftalık olduk cnm şirin istiyor ve oglum olcak🤣🤣
Gokmeninannesi Zebercet 35 haftalık hamileyim hep ekşi yedim tatlıdan midem bulanıyordu hala ekşiyi çok seviyorum ve yiyorum ama gel gelelim ki son 1 aydır hep tatlı aşeriyorum ve kızım olucak 😂
Ezgimrt1 Zebercet yani genel olarak durum nasıl bilemem ama ben hep ekşi yedim hala da devam ediyor kızım olacak 🥰🌸
nursenakaynak01 Zebercet ben önce turşu yiyip ardından nutella yiyorum peki buna ne demeli erkek mi olur kiz mi yoksa ikiz mi😁
_rabia1513 Zebercet ay bende ayniydim sürekli eksi yiyordum kizim olucak insallah 18+5 haftalik hamileyim
Kuzeyzeynep Zebercet başlarda hep ekşi yedim erik ve ham nektari turşudan tiksindim ama günde 1 kilo erik yedim kızım olucak 😊
Sghslove Zebercet bence hurafe canım ben çok tatlı yiyorum oğlum olacak ama çok tanıdığım var bu tezi çürüten ☺️
Serpilsaltikalp Zebercet 1 oğlum var. İkinci oğluma hamileyim. 2 sinde de asla tatlı yiyemedim.hatta tiksindim. Hep ekşi yedim
pnremr Daha hamileligimi ogrenmeden deli gibi tatli yedim. Hatta tatildeydik her aksam tatlicilarda pastanelerdeydik. Gecenin 12si 1i ben sutlaclar, kup tatlilari chescakeler yedim. Hic bisi bulamasam helva yedim🙈 henuz cinsiyeti bilmiyorum ama 10 haftadayim.