Aman hafif sancılarım oluyordu ilk 5 haftalık geçirdim 1 gün yattım hastanede sonrasında dinlenme ve ilaçlar verdiler 12 haftamda tekrar kahve rengi lekelenmem oldu sancılarım oldu tam geçicekken 14 üncü haftamda aşırı yoğun kanamayla hastaneye kaldırıldım 1 hafta hastanede yattım onda sancım yoktu başta ama çok yoğun kanama vardı çok şükür Rabbime şimdi arada kahve leke geliyor doktorum pembe kandam kork demişti . Ama yine de ihmal etme .