Aysegulyeter Merhabalar. Ben tüp bebek yaptirdim ve suan 5 haftalik hamileyim. Bugun biraz kanamam oldu. Acik pembe kahve rengi gibi. Bu durumu yaşayan oldumu sebebi nedir? Yardimci olursaniz sevinirim.
Mormenekse Aysegulyeter iyi düşün iyi olsun aynı durumu yaşadım doktora git acil bence iğne yapıcak cunku sana
Buketttt Aysegulyeter hemen doktora git, çünkü pembemsi kan önemli diyorlar, benim de oldu tüp bebek ve iğne kullanıyorum, sakin ihmal etme doktorun ne diyorsa kullan,
Mrvks Aysegulyeter ben de tup bebek tedavisiyle hamile kaldim. Bana doktorum kirmizi renkli kanama olmadikca korkacak hicbir sey yok demisti
Aysegulyeter Nzlkca gittim utrasonla bakmadi gerek yok bi sknti gorunmuyo dedi. Progestan igne yapti gonderdi
Ebru_123 Doktora git bence neden duruyorsun ki. Normal bir gebelik olsa bile gidip göstermelisin tüp bebek olunca esktra bir özen göstermen gerek bence git kontrol altında ol.
Aysegulyeter Ebru_123 gorur gormez gittim doktora igne vurdu bi sknti yok gibi dedi. Bende ayni durumu yasayan oldumu diye sormak istedim
Aysegulyeter Mormenekse tüp bebek doktorumun tavsiye ettigi igneyi yaptilar. Doktor bi sknti yok gibi dedi ultrasona vermedi.
Aysegulyeter Mormenekse ewet hemen gittim ignem vardi zaten yanimda hemen vurdurdum. Bu yeterli bi sknti olmaz dediler.
Ebru_123 Aysegulyeter çok şükür. Ben tüp bebek yapmadım ama hamilelikte çok yaşadım bu durumu. Kesenin yanında kan birikintisi vardı arada kanamam oluyordu doktor bu durumda dikkat etmen gerek dedi protestan kullandım dikkat ettim. 3 ay sonunda kanama kesildi ve bitti
Sonee Aysegulyeter allahın izniyle inşallah bişey olmaz kalbinizi temiz tutun benım doktorum da normal dedı bı sorun olmadığını soylemıstı yerini temizliyor sanırım
sevval55 Canım tüp bebektede yerlesme kanaması olabiliyor büyük ihtimal öyledir. İyi yapmışsın bir damla kanda görsen hemen doktora koş❤️
Aysegulyeter sevval55 insallah oyledir. Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin. Icim azda olsa rahatladı.
Aman Aysegulyeter insllah canim rabbim yüzümüze baksin insllah normaldr bizdr sag salim kucağımiza alırız
Aysegulyeter Buketttt yok ignelerimi ilaclarimi aksatmadan kullaniyorum. Sizinde kanamaniz oldumu boyle
Aysegulyeter Mrvks banada oyle demislerdi. Acik pembe ve kahverengi gibi kanamam oldu. Yinede korktum hemen gittim doktora. Insallah bi sknti yoktur.
Buketttt Aysegulyeter evet benim bu gün de oldu 3 kere dir, bizim plasentamiz asagidaymis o kanama yapıyor ama gerekirse 32 haftaya kdr iğnelere devam edeceğim, doktoruma cok güveniyorum iyi ki var 🙏 allah korusun miniklerimizi🙏🧿
Aman Bende tüp bebek yaptirdim suan 9 haftalik gebeyim ve kanamam var doktr gelme dedi söylediğini igneyi yaptım leke leke kanmam
2annesi Aysegulyeter benimde tüp bebek 5.haftamda benim de kahve rengi lekelenmem oldu direk gittim yatışım yapıldı ultrasyonla bakıldı daha sonrasın da iğne ilaç verildi başka bi doktora da gitmenizi tavsiye ederim
Aysegulyeter 2annesi tüp bebegi yapan doktorumda sknti olmaz dedi bana. Progestan igne vurdur yeterli dedi. Ama bilemedim simdi kafan cok karisik