Burcumunannesi Tam 38haftaligim 1cm açılma yumuşama ve nst de hafif ağrı başkada tık yok.. 😁😁Sizler ne durumdasınız
emine45 Kasık ağrıları var nst hafif sancı var ama çatı muayenesi yapmıyor doktor yatış yaptktan sonra yapıyormş başkada bir şey yok🤗
emine45 38 haftlıklar bebklrinizin kiloları ne kadar 3500 dedi bana bugün norml için çok değil mi dahad alıcak😕sizler de durum ne
Psikologaylinaydogan emine45 2.850 bana da küçük bir bebek demişti daha önce 😔 nst sancı filan hiçbir şey çıkmadı çatı muayenesi yaptı bebek doğum kanalına girmemiş daha bekliycez zamanı var dedi
Burcumunannesi emine45 37haftayken 3.103hram dedi. Alma kilo dedi. Zorlanacaksin dedi. Noldu bilmiyorum garanti 3500gevti. Çünkü yedim.
Aynur56 Bende bugün 38+0 oldum 3 cm açılma sancı kasılma hepsini yaşıyorum. Geçen hafta ki kontrolünde 3070 gram dedi doktor iyi yada kötü bişey demedi gelişimi için ama araştırdığım da haftasıyla uyumlu kilosu
Eceyavuz 38+1 im sadece sancim var kasıklarda batma var.. iki kere nst ye girdim sancim çıkıyor ama sıfır açılma.. 2 gündür de mide bulantim başladı baska birşey yok.. görenler karnın daha düşmemiş doğuma var diyip duruyorlar ama beklemek ıstemiyorum artık bebegim gecen hafta 3100 gramdı doktor bebek cok kucuk dedi.. bekliyoruz hala her wc ye gitmekte leke geldi mi diye bakmaktan sıkıldım 42 ye kadar durmak ıstemiyorum doğum korkusu başladı fitil kullanmam gerekiyor onu bile atamadım çatı muayenesi beni cok etkiledi 😥
Burcumunannesi Eceyavuz 37 haftada bana da dedi bebek 3.100gr nst de hafif ağrı varmış 1cm açılma bqskada yok yarın doktora gidicem. Senle aynıyız hemen hemen
Eceyavuz Burcumunannesi sende yine açılma var bende o da yok 😵 41 42 yi görecekmişim gibime geliyor sabahtan beri adet sancısı gibi ağrım var