Cansumeryem Semraca kendi sütünüzü sürmeyi deneyin öyle duydum bende çoğu kişiden henüz doğum yapmadigim için bilmiyorum ise yarıyor mu ama benimde az kaldı doğuma 34 teyiz bende denicem
N3F3RT4RI Semraca Ben gümüş kapak kullandım, silvernurse marka aldım, çok işime yaradı. Kullanmaya başladığımın ertesi günü acım azalmıştı, nerdeyse 3,5 aylık olacak bebeğim hala da kullanıyorum.
zzeeyy Semraca arkadasım ikinci bebeğini dünyaya getirdi krem ve şiddetle gümüş kapak önerdi..ben alacağım sonuçta iki gebelik geçirdi tavsiyelerini ciddiye alıyorum..
Akademisyenanne Semraca hic kremlerle falan ugrasmayin. Zaten lansinoh falan oyle super etkili kremler degil. Gecmis olsun.
ylzzz Semraca yağı değil de kendisi işe yarar doğru Osmanlı onu kılıç yarasında kullanıyor. Bende mide ve hemoroid için kullandım mucizevi bişey yara iyileştirmede.ben dondurucuya tazesini atıyorum. İyi ki aklına geldi arkadaşın benim doğumuma var daha ama bende korkudan göğüs kremleri aldım bile kudret narı varken hiç birine gerek olacağını sanmıyorum
Asd92 ylzzz canm benim ne demek bildiğimi söylemek isterim ama yağını arkadaşım kullanmş ilk ve tek dwfa. Ne kreme gerek kaldı ne başka bilmeye dedi
melolevo Semraca gümüş kapak almak zorunda değilsin. Aventin kalkanını da kullanabilirsin 80 tl indirimde gördüm geçenlerde. Kalkanı kesin kullan.. meme ucunun kurumaması gerekiyor
Elisasara Semraca gümüş kapak hastanedeki ikinci günü yara olan mememi üçüncü günü geçirdi başka hiç bişey etki etmiyo gümüş kapak mükemmel bişi
hilal_2323 Semraca benimde 26 günlük oldu oğlum bende tahin yağı sürdüm üstüne ceviz kabuğu kapattım gümüş kabak mantığı gibi ve hiç yara olmadı sadece hafif üstü kurudu oda geçti ceviz kabuğunun iyileştirme özelliği varmış..
ylzzz Asd92 yağı değildir o. Yağlı bir şekilde kudret narı satılıyor onunla karıştırıyorsundur. Bizde kudret narını tahta kaşıkla ezip yağ döküyoruz dışarıda saklarken bozulmasın diye
Asd92 ylzzz yanılsama derim canım kudret narı yağı aktarlarda sAtılyo ya ondan tıpkı diğer bitkisel yağlar gibi. Ben nasıl yapılır bilmem ama arkadaşımın dediğini diyorum