Svcnn Berenaysed servikal.kisalgi dedi galiba daha once bilebilsek dikis atardm acilma olmasn dye dedi doktr nişanm geldi evde kanli akinti hemen doktru aradik hemen gttik
BurcuEsiklii Berenaysed Herseyi hazır bugunde beşiği geldi tam oldu kızımızın gelmesini bekliyoruz heyecanla😊23 nisan tahmini dogum ama o kadar beklemeye niyeti yok😀😀
Berenaysed BurcuEsiklii inşallah hayırlı vakitte gelir 😊 bende 23 nisanda gelsin istiyorum ne güzel çocuk bayramı 😍
Svcnn Aysefatma hayr dogum sancilarmi durdurdlar 4 cm aciklgim var suan sancilarm drduldu evde ilaclara devam lavbo dsnda ayaga bile kalkamyrm heran dogm sancilarim olabilr
Berenaysed Svcnn yorgunlukla alakası yok dimi bende çok yordum bu gün kendimi 2kere çok sancı girdi çıktı şimdi adet ağrısı var benimde karnımın altında
Svcnn Berenaysed doktor kendni cok yormusssn dddi bana halbuki fazla bsede yapmamstm birgun oncesi ayakta bi saat kadr utu yapmstm bi o
Berenaysed BurcuEsiklii benim normalde 7mayıs son gün ama doktorum 37 de gelir diyo tahmini bende kendimi nisanın ortasına göre hazırladım açıkçası 😄
Svcnn Berenaysed aman dikkt edin artk yormayn kendnzi doktr oyle dedgne gre demkki vucut yoruluncada riskli oluyor allh korusun dikatli olun
Svcnn alaBkmaz bende hc aklima gelmezdi bebgin kiyafetlerini utulemstm.tamda hepsi mink.mink ya hani baya ugastrdi beni snra belim.agrdi okdar ayakta durmaktandr dye dedm.kendi kendme aman dikat edn allh korsn hepimze vaktnde dgum nasip etsn ins
Berenaysed Tgctgcsygl ben 2aydır alıyorum bitmedi bir türlü oda yaptım baştan sona bide ama daha hazır değil 😂
MustafaAsdemirAsdemir Doğum şeklini ögrenen var mı peki benim 15 nisana denk geliyor hersey hazır cok sükür ❣