rabis16 Busra1808 8.haftada ikiz gebeligim hic bulantim kusmam olmadi daha bundan sonra olur mu bende bilmiyorum😀
Sedos2020 Busra1808 benimde 7. Haftaya kadar olmadı ama 8,9.haftalarda oldu şimdi 10 haftigim gene yokm
Mjgntnrkl Busra1808 ay keske benimde olmasa bulantım falan. O kadar şanslısınki bencee..inşallah olmaz hiç bulantın falan..
Burcu16 Busra1808 gayet normal bi durum bazıları hiç yaşamaz, bazıları hep bazıları son aylarda değişir yani benimde hiç bulanmamıştı ilkte umarım böyle devam eder büyük rahatlık
Busraszgn Benim bir oğlum var şimdikide erkek ve iki hamileliğimde aşırı bulantılı geçti ilk 4 ayım hep hasta gibi çok kötü geçti. İnşallah senin bulantınız olur varmış bulantısız hamilelik geçirenlerde neden olmasın belki şanlısındır 😊
Mervezem Busra1808 26 haftalığız hiç bulantım , tiksintim, koku hassasıyetim olmadı seninde olmaz umarım😁
rabis16 Geçtiğimiz sıralarda, büyük bir denek grubunda (yaklaşık 2 milyon hamile kadın) yapılan bir araştırmada, İsveçli bilim adamları hamilelik sırasında sabahları kusma ve mide bulantısı şikayeti olan kadınların bir kız çocuğuna sahip olduklarını keşfettiler. Bu sonuca testlerinin sonuçları analiz edildikten sonra ulaşıldı. Buna göre, çalışılan vakaların %56’sında hamileliklerinin ilk 3 ayında mide bulantısı yaşayanlar bir kız bebek doğurdu. Daha hafif bir hamilelik yaşayan kadınlar ise erkek bebek doğurdu.
Hamis_ Busra1808 bende 9 haftalık hamileyim bulantım olmadı şükür ama tatlıyı çok severdim tiksindim ☺️😂
Ftmrmzn Ben 7 haftadayım bu hafta basladı sabah bir başlıyor aksama kadar midem bulaniyo herşeyden tiksindim gece oluyo hala midem bulanmaya devam ediyo inşallah gecerde boyle devam etmez😔