Busra1808 Kızlar 7 haftalık gebeyim ve hiç bulantım tiksintim olmadı olmuyor daha çok mu erken bilmiyorum ama var mı benim gibi ?😬
Zehra321 Busra1808 oda bir ihtimal ama genelde 7. Haftadan sonra başlıyor böyle belirtiler ama inşallah hiç yaşamazsn🤣☺️
Dua_mucizem Buseirgit bende bugün 8haftama girdim sabahları harici bulantım yok göğüs hassasiyeti vardı sanki bugün az gbi ağrım sizim hiç yok bazen kendimi dinliyorum acabamj diyorum
Moz53 Busra1808 bunun erkekle kızla ilgisi yok bir kızım var suanda hamileyim oğlum olucak inşallah 7 hafta bitti başladı 17 haftaya kadar kustum kızımdada aynı şekilde umarım bulantın olmaz hayatın kabusa dönüyor