Melek_38 Merhaba güzel anneler bende 31+1 haftalık gebeyim doktora muayeneye gittim sancım olduğunu söyleyip hemen yatış verdi ama ben hiç birşey hissetmiyordum.Bebeğin rahme yerleştiğini söyledi bir kaç gün yatıp çıktık.Şu an hala kasılmalarım var ve çok korkuyorum.Böyle bir durumla karşılaşanınız var mı😔
Gizemabc muzafferinannesi evet dediğiniz doğru. Sırtüstü yattığım zaman sol tarafımdan küçük bir yastıkla belimi destekliyorum. Bu şekilde daha sağlıklıymış
Tugc Gizemabc yasıyorum canım ara ara oluyor o sızı gibi agrı karın etrafı ve rahme doğru oluyor bazen normalmiş
Tugc Gizemabc genellikle iş yaptıktan , yorulduktan bi de çok ayakta durduktan sonra oluyor 🤦🏼♀️ Demek ki yorulmayacağız çok fazla
Sevilay_dvc Gizemabc 30+3 um benda ama bende hic bole şeyler yok her yerde okuyorum herkeste yalanci hazirlik sancıları oluyomus . Burdada denk geldim. Bende mi sikinti var ,🙄
Gizemabc Sevilay_dvc yok sanmıyorum. Benim bebeğim dönmüş, kafasını aşağıya vermiş. O pozisyondayken kasıklarda baskı ve hafif sızılar normalmiş
Dryl Nazann 30+2 üç hafta önce kilosu bir hafta gerideydi. Dün gittiğimde kilosu haftası ile uyumlu bel çevresi bir hafta geri protein ağırlıklı beslen dedi doktorum
Nazann Dryl peki olası bi erken doğum riskine karşı akciğer geliştirici iğne yapmaktan bahsetti mi doktorunuz?
Dryl Herkese merhabalar aynı ağrı ve baskı bende de var. Dün doktora gittim. Progestan iğne verdi. Birde bitkisel bir hap verdi. Bunlar seni rahatlatır dedi. Hareketsiz kalma dedi. Yürüdükçe kötü oluyorum dedim. İğneler rahatlatır açılırsın bazı gebelerimizde oluyor böyle sıkıntılar dedi. Birde acaba bebek rahimağzına mı yakın erken doğum olur mu diye vajinal ultrason yaptı. Çok şükür her şey yolundaymış.
Nederlander Bende 30+1 hamileyim ve iki gundur bendede adet sancisina benzer agrilar var. Bebegim karnimda sertlesiyor ve bende cok korkuyorum.:( sali gunu ultrason muayenem var ama kafamda deli sorular . Acaba bu agrilar normalmi yoksa erken dogum belirtisimi bilemiyorum ve cok uzuluyorum :(
Gizemabc Nederlander üzülmeyin bence. Birçok gebe arkadaşla aynı şeyleri yaşıyormuşuz, demek ki normal
Dryl Nazann yok bahsetmedi. Bebek rahimağzına yakın olmadığı için erken doğum riski yok sanırım. 4-5 cm çok iyi dedi.
Masalseyhan Edaaks Ayni benn yaaa😂 bende cok hareketliydim birden çöktüm kiz valla yaa bu haftadan itibaren ağırlaşıyoruz sanirim o yuzden bende 30+2 yim bu arada😊