Gizemabc Merhabalar 30+3 haftalık hamileyim. Dünden beri sırtüstü yattığımda kasıklarımda adet sancısına benzer bir kasılma, inceden bir ağrı oluyor. Bebeğimin kafası da aşağıdaymış. Doktorum artık bu ağrılar normal dedi; ama ne bileyim siz de yaşıyor musunuz merak ettim
Eyomi48 Gizemabc evet canim bu hafta bendee de oldu sonrasinda dinlendim ama gecmeyince doktora gittim yururken bile 5 dakika soluklan dedi yorma kendini suyu az içme ve üşütme ayakta hep çorap olmali yani
Zisan14 Gizemabc hiç olmadı canım bende . Sadece dışarı da biraz fazla yürüyünce baya bi ağrı giriyor kasıklarıma dinlence o da geçiyor 🤭
Ernika Bende de sol tarafımda bir birikme oluyor çocuk sürekli o tarafa toplanıyor ve o da ağrı yapıyor. Karın ağrısı yapıyor ve sık idrara çıkartıyor bebeğin hareketlerini de eskis gibi hissedemiyorum
MucizeDuam Ernika bende aynıyım 32 haftalık oldum bugün sabahtan beri hareketleri az hissediyorum normal mi benim daha kontrolüme var ama 😔
Selvaelyenn Bende 30-3 teyim. Bendede oluyor sabahları adet ağrısı gibi ağrı oluyor beş dkka sürüyor sonra geçiyor. Doktor normal dedi
Edaaks Gizemabc bende 30+3 ün. 30 haftadan sonra bi ağırlaşma, bebekte toplanma,ağrı oluyor. Ama işte bu aylar böyleymiş napalım 🤷🏻♀️ Ben çok hareketliydim bi anda çöküş yaşadım 😂
Masalseyhan Edaaks Ayni benn yaaa😂 bende cok hareketliydim birden çöktüm kiz valla yaa bu haftadan itibaren ağırlaşıyoruz sanirim o yuzden bende 30+2 yim bu arada😊
Demirleblebi Gizemabc 33 haftalığım 30. Haftadan beri bendede var. Doktorum normal olduğunu sağ tarafıma yatıp dinlen çok rahatsız ettiğinde dedi. Bu haftalardan sonra gittikçe vücut ağırlaşıyor, çok yormamak ayakta öyle uzun uzun kalmamak gerekiyor.
muzafferinannesi Gizemabc 30+2 deyim hislerimin tercümanısın bebeğim aşağıda duruyor hep 🤷♀️ İnce ince bir Sızı geçmeyen kasık ve bel ağrıları 32.haftadan daha önce işten ayrılmak zorunda kaldım 😭bazen çok nazlı olduğumu abarttığımı bile düşünür oldum ama herkes de varmış aynı şikayetler
muzafferinannesi Gizemabc sırt üstü yatmamaya özen gösterin bence dolaşım açısından zararlı hem sizin hem de bebeğin kalbine giden kan akımı yavaşlıyor
Gizemabc muzafferinannesi evet dediğiniz doğru. Sırtüstü yattığım zaman sol tarafımdan küçük bir yastıkla belimi destekliyorum. Bu şekilde daha sağlıklıymış
Beyzanurlina Gizemabc normal diyo doktor kuşum artık eskisi kadar rahat olamicaz ben yaşamadım ama arada bı kasık sızlama oluyo oda soguktandıe diyip kalın giyiniyom ayaklarımı sıcak tutmaya çalışıyorum çoğunluk fazla yürüdümde belim agrıyo okadar
GamzeTopcu MucizeDuam bende 32+2 deyim bebek artık daha da büyüdüğü için hareketleri ağırlaşıyo yeri daraldı iyice, bide belli biyere toplanıyo kalıyo öyle sivriliyo😄
GamzeTopcu MucizeDuam bende 32+2 deyim bebek artık daha da büyüdüğü için hareketleri ağırlaşıyo yeri daraldı iyice, bide belli biyere toplanıyo kalıyo öyle sivriliyo😄
Hazaaalll Ben de 30+3üm aynen yaşıyorum sanki hep dönüyormuş gibi bir şeyler oluyor karnım yamuluyor o sıra ağrı hissediyorum. Kasıklarımda da gerilmelerle birlikte ağrılar oluyor 🤷🏽♀️
Minee34 Bende 30+6yım dün doktora gittim rutin kontrolüne ondan önceki gün de çatı agrım vardı bel agrım da vardı nst te sancım çıktı doktor erken Doğum olucak evde yatiş verdi ama kendimi çok yormuştum iki gün ondan olabilir şimdi Zor hareket ediyorum hala agrım devam ediyor 😬
GamzeTopcu MucizeDuam bence rahat olmakta fayda var, muayenelerde sorun yoksa endişelenme , doktoruna kontrole gidince de sorarsın
Nazann Ben de 31+3 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğimin karın çevresinin iki hafta geriden geldiğini söyledi. Böyle bi durum yaşayan var mi ve bebeğinizin kilosu ne kadar?
Dryl Nazann 30+2 üç hafta önce kilosu bir hafta gerideydi. Dün gittiğimde kilosu haftası ile uyumlu bel çevresi bir hafta geri protein ağırlıklı beslen dedi doktorum