ZmrtDilaa Ben pazartesi Başlıyorum şu an bir arkadaş yazmış bende duymuştum Ama inanmadım artık İçerimmm ama doktora sorun öyle 🤲🙏🏻👍
Fdle ZmrtDilaa 12.haftamdan beri içiyorum şuan 25 haftalık hamileyim 24.haftam da 663 gramdı ama kilo aldırdığına inanmıyorum sadece fazla balık yiyemediğim için kullanıyorum ben
Senemunlu ZmrtDilaa acaba ben mi kaciriyorum okurken diye 2 3 defa okudum ahahshaha 😁 omega 3 4. Aydan itibaren kullaniyorum bebek aldi basini gitti suanda ,sonradan ogrendm megersem ondanmis .
Demirleblebi ZmrtDilaa iyide omega 3 zaten hamilelikte hemen hemen hepimizin kullandığı bir takviye. Bana doktorum 12. Haftada başlatmıştı😂
Kizkalesi ZmrtDilaa evet bebeğe kilo aldırıyor ama genelde bütün gebeler 12.haftadab sonra onu kullanmaya başlıyor
ZmrtDilaa Mrwclkgl Bilmiyorum Cnmm Okudum Deniycemm süt muz badem ceviz onları dene ben her gün yiyorum
Mrwclkgl ZmrtDilaa süt muz neskuikli süt onları deniyorum bende. İnşallah kilo alır minikler. Omega da yararlı bişey tabi içmekte fayda var. Sen kaç haftalıksın kaç kilo bebişin
Deletedmom6 ZmrtDilaa Bende var ama hiç araştırmadım hamileliktede kullanılırmı diye ama yine kullanmadan önce bi doktoruma sorayım
ZmrtDilaa Mrwclkgl Ben Bir buçuk aydır gitmiyorum yani daha doğrusu ayda bir Tam Rand Aldık Doktor hastalanmış Ağrı bi şekilde pazartesine verdiler Rand en son 1100 düüü Bakalım o zaman net var pazartesi alıcam 3 kişi çok faydasınıııı görmüşler
Melikemr Mrwclkgl nesquik toz süt ile mi karıştırıp içiyosun yoksa nesquik süt hazır mı alıyosun fark eder mi canım
Fdle Senemunlu günde kaç tane iciyorsun sen canım ben ocean plus kullanıyorum günde 1 tane içiyorum bazı yerlerde 2 diye okumuştum da