Neslioktay AA o nedenmis dollenmeyle alakalı birkere kuzenimin adeti iki gün geçince 18 çıkmıştı
İkişer katına artarak ilerledi şimdi sağlıklı bir gebeliği var..ben dış gebelik yasadim birkere en başından beri lekeli kanamalı geçti birde değerlerim iki katına ulaşmadı.senjnki ulaşır bence korkma hiccc..4 haftaya göre düşük bir beta değil..birde canım doktorlar onu her ihtimale karşı söylüyor ve çevremde hemen hemen herkese o olasılığı söylemiş..korkma canım sen ;)