Benim 0.65 çıkmıştı amh ın tüp bebekle ilk seferde sağlıklı tek embriyomla hamile kaldım. Şimdi kızım 1.5 yaşında, hiç umudunu kaybetme dilinden duanı düşürme. Ve benimle birlikte yine amh bende de düşük bir arkadaşım tüp bebekte yunurtası bile döllenmiyordu 3. Denemesinde 1tane döllendi benimle 2 gün arayla oda kızını kucağına aldı ve şimdi doğal yolla 13 haftalık 2. Ye gebe. Yani Allahım o der olur umut hep var canlar.