Anneolmak38 tiroid hormonlarına da bakıyorlar tüp bebek tedavisinde fazla ya da az çalışması da bir engelmiş 2,5 civarında olması gerekiyormuş benim 3,5 çıkmıştı doktor normal olduğunu söyledi fakat yine de düşürmek için ilaç kullandım sana da mutlaka bakarlar tüp bebek dosyası açıldığında dahiliyeden bakıyorlar tiroide