Pinart Arkadaşlar Kerim bey galiba yeni klinik açmış, devlet hastanesinden ayrılacakmış, tam net tarihini bilen var mı ???
Cyln1010 Bende duydum bir kaç aya gidecekmiş ama tam tarihi bilmiyorum bende soran var mı acaba doktora
Canmiro Kerim bey bir iki ayı bulur demişti. Onur bey ayrıldı diye biliyorum. Yerine başka birisi gelecekmiş.
Pinart Benimde hemen hemen 2 ay kaldı. İşte ucundan denk gelmezse kötü olacak ya 😏Başımdan beri Kerim bey e gidiyorum son anda giderse ortada kalacağım. O yüzden tam tarihini bilsek ona göre yolumuzu çizerdik
denizadaalpp Pinart aynen ona gore baska yere bakardik gerce normal.dogumsa ebeler yaptriodur. sezaryan onemli
kusyurek Ben de Kerim Bey e gidiyorum bir aya kadar ayrılıcakmış kendi muayenehanesine geçicekmiş diye duydum
kusyurek denizadaalpp aynen devlet hastanesinde bile o kadar ilgiliyken kendi kliniğinde geçse çok daha güzel olur ☺️ Merkezdeki Sevgi hastanesinde yaptırıcak sanırım
Pinart denizadaalpp aynen öyle kaçgündür bunu düşünüyorum, kaç aydır aynı kişiye gidiyoruz alıştım da ama özel de dünya para
Sunay10_ Sedef123_ sakın gitme kıl uyuz oldum ona ben boş oturuyor bir şey sorucam dedim git telefonla RAND’e al dedi direj