Cagla22 Duuyguum yok canm eger bırakamıyorsan tiryakiysen doktor günde 2-3 iç diyor . Bırakıp strese girip oturup ağlamaktansa iç daha iyi o stres bebeğe daha kötü inan
Cagla22 Duuyguum oturup ağlamak daha zararlı onu anlatmaya çalışıyorm🤦♀️ Galiba siz üslupsuz sert bi doktora denk geldiğiniz için oturup ağlamak size daha mantıklı geliyor
NurEto Nurkemal hamile değilim ama bende bırakmak için çok çabaladım hamile kalmadan bırakayım diye ama çok zor keşke hiç başlamasaydık ama yapacak bişey yok azaltmaya çalış en azından kuzum ya allahım yardımcın olsun
Larazara hergün vicdan azabınla yatıp vicdan azabınla kalkıyorum.bırakmak istedikçe daha çok içiyorum dualar ediyorum yemek yemeyi seçiyorum her yolu denedim bırakamadım.bırakan anneleri tebrik ediyorum herkesin iradesi sabrı bir olmuyor demekki.
Kdzeregli Ağzı olan konuşuyor işte. Millet gelmiş birbirinin anneliğini sorguluyor sırf sigara içiyor diye. Bu ne hadsizliktir. Güya sadece kendileri düşünceli anne! Allah böylelerini bildiği gibi yapsın çok sinir oluyorum kendini bilmezce yorum yapanlara.
Duuyguum Cagla22 bu dediğine sen inanıyor musun canm allah için sigara yüzünden strese Gir ağla dayanamıyorum diye sigara iç keyfin yerine gelsin ama ağlamaktan daha yararlı olsun tuhaf gerçekten
Rengininucuzleri Slmmrb off git ötede duyar kas ya. Empati yapamıyorsun destek veremiyorsun anca kına. Bravo bir numaralı anne.
Rengininucuzleri Duuyguum niye uydurayım ya , çocuk benim zarar bana neden uydurayım 😂 günde 4-5 i geçme dedi açık açık. Zararı yok demedi, içmemek seni bu kadar etkileyecekse iç madem senin sorumluluğun dedi.
Duuyguum Rengininucuzleri çocuk senin çocuk zararı da senin çocuğuna tabi canm ona lafım yokta ağlayacak kadar tiryakiysen pes etmiştir dr 😅 ne bilim ya keşke beş taneyi de içmesen
Rengininucuzleri Duuyguum yok içen ben değilim zaten ben bırakalı çok oldu. İsimler karıştı heralde. Olsun. İnşallah isteyen herkes en kısa zamanda bırakır sigarayı.
Heisenberg Slmmrb Forum kurallarımız gereği, diğer üyelerimizi yargılayan, suçlayıcı, aşağılayıcı ve bu konuda üslubu hoş olmayan yorumlara artık izin vermiyoruz. Tekrarı halinde gerekli yaptırımların uygulanacağını belirtmek isteriz. İyi forumlar🌺
Heisenberg Duuyguum Forum kurallarımız gereği, diğer üyelerimizi yargılayan, suçlayıcı, aşağılayıcı ve bu konuda üslubu hoş olmayan yorumlara artık izin vermiyoruz. Tekrarı halinde gerekli yaptırımların uygulanacağını belirtmek isteriz. İyi forumlar🌺
Melisaisler Nurkemal ya ben de aslinda birakamam diyordum suan 11 haftaligiz bulantilardan dolayi icemiyorum insallah bulantilarim gecince baslamam ama dogurunca tekrardan baslicam gibi geliyor cunku bulantim olmasa icicem canim cekiyor
Aylanur_1 Duuyguum ben doktoruma bırakamıyorum bırakmak çok istiyorum ama dediğimde bana şöyle dedi tabiki bırakmak için elinden geleni yap eğer birakamiyorsan en aza indir ki şöyle birsey var baska bir bayan doktorum ise bana şunu dedi ben içtim de ne oldu turp gibi çocuklarım var sen yine az iç ama dendi doktordan doktora tepki değişiyor
Feyzanuri Duuyguum canım benim doktorum izin verdi 5 tane diye. Senin saçmalık bulduğunu ili bulmamış demek . Hani kadın doğımcuya kendimizi onlara ekip bildiriyoruz güvenliyiz . Bir şey olduğun da ilk Rabbime sonra doktıra gidiyoruz ya işte o doktor . 😊 her doktor bir olamaz ama bunu 3 4 den fazla doktordan duydum .
Duuyguum Feyzanuri iyide canm dr bu sorumluluğu almaz ki kullanacaksan kullan der ama kullanmazsan daha iyi olur der güven dediğin şey kullanmazsan iyi olur dediğinde bırakmandır o zaman hopla zıpla onu iç bunu iç allah korusun birşey olduğunda dr a güveniyorum de koşa koşa git dr napsın bu durumda
Feyzanuri Duuyguum iyi de ben içiyorum demiyorum . İçenleri de yadırgama gibi bir durumunuz yok . İçmeyince strese girildiği için içilebilir dyor doktor . Sen hiç içmitorsan ne mutlu o zaman sana 😊 hep böyle devam etmen dileğimle . Hagırlı geceler .