Zehra321 çok övuldugu için böyle oldu sanırım..10 gün öncesine kadar herşey yolundaydıgatta bebeğim iki hafta onden gidiyor hiçbir problemim yoktu fakat ongun önce bende şeker ve tansiyon çıktı..şekerim 250 ye yakın tansiyon da 15 falan ..üni. hastanesine gittim yatış verdiler yatmadım akin beyi aradım hiç oralı olmadi sonra gittim zor bela aldılar..dedim sezeryan olayım bebek iri sorun olmaz diyordu hep 36 dan sonra bende 36 haftaligim..yok ben senin normal yapmaninistiyorum diyor ama bi yandan da geçen hafta 39 haftalık hastam doğuma geldiği gün şekeri yükseldiği için bebeği ölmüştü diyor ..dedim böyle riski varsa ne diye normal ..neyse dahiliye ye falan gittim diyet uyguluyorum şuan ..ve bana bu durumda 5 kaşıma kontrol vermiş şaka gibi her hafta çağırması gereken yerde ..Bugün görüşmek istedim görüşmedi sekreteri ile görüştüm dedim normal mi..akin beyin çalışma şekilli bu şekilde kontrolleri aylık yapıyor dedi ya şaka gibi ..şimdi başka doktor arıyorum doğum için..