Zehra321 Duygukkk Arkadaşım Seher hanımda sezeryan doğum yaptı ama bebek yoğun bakımda kaldı 1 hafta 10 gün kadar o yüzden 3 bin ödemişlerdi sanırım. Ama normalde 2500 diye biliyorum sezeryan. Bende Cemal beye gidiyorum yüzyılda
Nurgulll_ Duygukkk 1 ay önce bir akrabamız normal doğum yaptı 2250 fiyatı anlaşmaları olduğu için 1600 e doğurdu
Elfgncr Duygukkk seher hanıma gidiyorum 2700 sezeryen kız kardesim dogum yaptı 2400 dernek indirimi ile yaptı
yoyeomu12 Duygukkk o hastane hakkında bizzat yakınlarınlarımın yaşadıklarından dolayı uzak kalmayı tercih ediyorum!🥶
Medinee23 ZmrtDilaa kaç haftaliksiniz..bende hep akin beye gittim ama takı bu son kontrole kadar doğumu yapmayı düşünmüyorum bile onda ...
Zehra321 Nurgulll_ memnunum ben. Tedaviyle oldu zaten şükür Önce Allahım sonra Cemal hocanın sayesinde gebe kaldım. Baba kız gibiyiz çok sıcakkanlı 😊
Nurgulll_ Zehra321 Ya ne güzel maşallah 🌸 Bende acilde tanışmıştım kendisiyle çok ilgili güler yüzlü geldi öyle devam ettim şuan gayet iyi gidiyor giden birine de sormak iyi geldi ☺️
Zehra321 Nurgulll_ bugün 15+5 Bana da 16 da söyleyeceğim dedi. Bi kıza benzetti bi erkeğe tam netleştiremedik daha 🤷🏻♀️
Nurgulll_ Zehra321 12 haftalıkken gitmiştim ama söylemedi 16. Hafta da kesin söylicem dedi öyle oldu bizim ki pek saklamadı hemen gösterdi size de öyle olur inşallah 🙈
Medinee23 Zehra321 çok övuldugu için böyle oldu sanırım..10 gün öncesine kadar herşey yolundaydıgatta bebeğim iki hafta onden gidiyor hiçbir problemim yoktu fakat ongun önce bende şeker ve tansiyon çıktı..şekerim 250 ye yakın tansiyon da 15 falan ..üni. hastanesine gittim yatış verdiler yatmadım akin beyi aradım hiç oralı olmadi sonra gittim zor bela aldılar..dedim sezeryan olayım bebek iri sorun olmaz diyordu hep 36 dan sonra bende 36 haftaligim..yok ben senin normal yapmaninistiyorum diyor ama bi yandan da geçen hafta 39 haftalık hastam doğuma geldiği gün şekeri yükseldiği için bebeği ölmüştü diyor ..dedim böyle riski varsa ne diye normal ..neyse dahiliye ye falan gittim diyet uyguluyorum şuan ..ve bana bu durumda 5 kaşıma kontrol vermiş şaka gibi her hafta çağırması gereken yerde ..Bugün görüşmek istedim görüşmedi sekreteri ile görüştüm dedim normal mi..akin beyin çalışma şekilli bu şekilde kontrolleri aylık yapıyor dedi ya şaka gibi ..şimdi başka doktor arıyorum doğum için..