rukiye-02 defne55 olsun ben burayı seviyorum takılmaya devam edeceğim fırsat buldukça 😂😂darısı başına canım Rabbim tez zamanda sağlıkla kurtarsın hepimizi inşallah 🥰
rukiye-02 Nur___ benim güya 17 kasımdı ama nasip değilmiş demek ama olsun ben mutlu oluyorum kızıma kavuşuyorum diye 🥰
Nur___ rukiye-02 onu diyorum ya bi an önce kavuşmak istiyorum kızıma👼 bende zaman akmıyor resmen 35+3 üm , bugüne kadar nasıl sabırettm bilmiyorum 🤭
rukiye-02 beyazguvercinim33 doğru hatırladın canım ama bugün 2500 dedi kiloya doğuma üç olur dedi 🤩ayyy bugün bide doktor bana alttan baktı ufak kan geldi diye enfeksiyon varmış nasıl kastım kendimi kastığım için de acıdı haliyle 😥
beyazguvercinim33 rukiye-02 benimde 2650 🧿🤲😍benimde inşallah 3 olur sağlıklı olsun da bana alttan bakılmadı baktırmam da sezeryan olacak zaten
rukiye-02 Nur___ değil mi bende diyorum bugün bu zamana kadar nasıl sabrettim ben ya aramızda iki gün varmış bu arada, 🤩
rukiye-02 beyazguvercinim33 ufak bi leke geldi bi damla kahverengi bi baktı enfeksiyon var dedi eliyle bakmadı başka bişey soktu zaten onu görünce kendimi kastım 😟
Nur___ rukiye-02 evet şekerim🌺 , bizim daha belli değil doğum tarihi bakalım heyecanla bekliyorum 🙏🏽☘
Eceveannesi rukiye-02 bebesin ins kucağına sağlıklı bisekilde alırsın seninde ameliyatın sagsalm geçer allh yardimcin olsun cnm
rukiye-02 Eceveannesi çok sağol canım inşallah iki ameliyatta güzel geçer 🥰 böbrekte genel anestezi istiycem tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ilki biraz zor olmuştu benim için
beyazguvercinim33 rukiye-02🤔🤔anladım hayırlısı olsun sağ Salim gelsinler inşallah benden 1 hafta sonra gelecek senin bebeğin hayırlısı bakalım
Canogul rukiye-02 geçmiş olsun canım inşallah sende bebeğinde sağlıklı bi şekilde kavuşursunuz birbirinize 🤲🤲🤲🤲🤲
Nur___ rukiye-02 daha açıklık kontrolü olmadı benim , canim 24 ünde devlette kontrolüm var ogün söyleyebilir belki , olmadı ay başı özelde randevuya gidince sorucam ☘