rukiye-02 Merhabalar 🤗 kızlar daha önce böbrek ameliyatı geçirdim yani tel takıldı geçen gün üroloji doktoruna gittiğimde normal doğumu bekleyecek vaktimizin olmadığını sezeryan olmam gerektiğini söyledi ayrıca kanala yakın bi yerde taş varmış ve doğum anında kanala düşebilirmiş hiç tehlikeye atmayalım sen sezeryana gün al dedi ve bugün gün aldım 6 kasım doğum tarihimiz çok heyecanlıyım ve biraz da korku var 🙄😬🧐
ballicoreklerim rukiye-02 cok geçmiş olsun rabbim sağ Salim evladına kavuşmayı nasip eder canım ☺️😍 darısı vakti zamanı gelince bizlere de olsun inşşşalah
rukiye-02 ballicoreklerim inşallah canım Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın 🥰😘Rabbim herkese evladına kavuşmayı nasip etsin 🤲
Beril22 Çok geçmiş olsun şafak saymak güzel bişi, net tarih öğrenince saymak Daha zevkli olur:) Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 😍
rukiye-02 Beril22 amin amin hepimize nasip etsin 🥰 tarihi söyleyince öyle heyecanlandım ki takvime bakıp bakıp tekrar heyecanlanıyorum 😅
Nur___ rukiye-02 hayırlı doğum olsun şimdiden, bebekler sağlıklı doğsunda sezeryan yada vajinal olması teferruat, 🙏🏽🌺
rukiye-02 Nur___ bebek ve ben sağlıklı olalım da gerisi boş dediğin gibi tehlikeye atmaya değmez zaten doktor da izin vermiyor hayırlısı böyleymiş 🤗teşekkür ederim bu arada 😘
beyazguvercinim33 rukiye-02 benim de 29 Ekim’e gün verdiler 😍cumhuriyet Kızı olacak inşallah prensesim kilo sıkıntısı vardı sanırım yanlış mı hatırlıyorum çok arkadaşla sohbet edince unuttum 🙈
defne55 rukiye-02 eheeyy teker teker herkes uçuyor forumdan bir yildiz daha kaydı 😂😂😂 darısı benim başıma artık 🤦♀️😂😂
rukiye-02 defne55 olsun ben burayı seviyorum takılmaya devam edeceğim fırsat buldukça 😂😂darısı başına canım Rabbim tez zamanda sağlıkla kurtarsın hepimizi inşallah 🥰
rukiye-02 Nur___ benim güya 17 kasımdı ama nasip değilmiş demek ama olsun ben mutlu oluyorum kızıma kavuşuyorum diye 🥰
rukiye-02 beyazguvercinim33 doğru hatırladın canım ama bugün 2500 dedi kiloya doğuma üç olur dedi 🤩ayyy bugün bide doktor bana alttan baktı ufak kan geldi diye enfeksiyon varmış nasıl kastım kendimi kastığım için de acıdı haliyle 😥