Mart_annesi pyymamm hic kilo almamama rağmen yinde karnım belirginleştı ama kisden kişi değsyor benim ablam 21 haftasinda histemye başladı ve ikinci gebeliği benim ilk gebeliğim kisden kisye değşiyor canımm insallah hemn hisdersn sende :))
minikmelegim_ Bu posttan sonra butun gece elim karnimdaydı ve miniğim 2kere tekme attı.. böyle bir mucize, böyle bir mutluluk yok❤
ebruliyim Bizimde cinsiyet belli erkek olacak ama ilk gebeliğim henüz hiç hissetmedim sorun mu var acaba
Rainhn Mart_annesi soğuk almamaya çalışın o zaman karin çok sert oluyor ole demişlerdi bana 18 haftalik oldum😂
minikmelegim_ pyymamm bide dua ile deneyin😂 erkek mi kiz mi sizinki? Benim kız, kız çabuk hareketlenir diyorlar
nektarin_moms Beyzanur123 doktorum hareket ettiğin zaman oluyorsa rahmin toparlanıp gevşemesinden normal demişti. Yine de kasık ağrım olduğunda arıyorum ve muayene için çağırıyor. Doktorunuzu haberdar edin bence.
nektarin_moms Ben de 17. Haftaya girince hissettim minik pıtlar😊 bir de seğirme hissediyorum iki gündür damar atması gibi. Bizimki erkek. Bende tam tersi sabah hissediyorum acıkınca vuruyor herhalde😄
tumerseyma Mart_annesi Bende 17 + 2 oldum 😊 pit pit hareketleri 15ten beri hissediyorum ama sertlik bazı akşamlar oluyo ve cidden nefes almak çok zorluyo beni , haftaya doktoruma sormayı düşünüyorum
tumerseyma pyymamm ben iki kilo aldim ama göbeğim sanki çok daha fazla almışım gibi 🤷♀️ sanırım iç karnım geniş değil 12den beri yavaş yavaş şişti karnım 🤦♀️😅