Mart_annesi Kızlar bir bucuk haftadır bebğimi hisedyorum normaldede karnim bi an sertlesip bir dk sonra duzelyodu bebek olduğu cok belli ama cok nadir bu 2 gundur süreklı öyle olyo neden acbaa
Asli66_ Mart_annesi Evet Bendede öyle oluyor bi sertlik oluyor Sonra geri gidiyor Ama hareketlerini hissetmiyorum henüz normalmi
Yagmurferdic Mart_annesi doktorum banada çok zayıfsın sen hemen hissedersin demişti. Yemekten sonra geziniyor ince ince sızı gibi 😂 cinsiyetini öğrendik bugün erkekmiş.
Fidan3594 Mart_annesi ben tam 17. Haftada 2 gün önce net olarak hissettim. Cinsiyeti inşallah yarın öğreneceğiz
Rainhn Mart_annesi soğuk almamaya çalışın o zaman karin çok sert oluyor ole demişlerdi bana 18 haftalik oldum😂
Mart_annesi Asli66_ hic bilmyorum ki canim ama ben ilk once harketlerini hisetim sonra oyle sertleşme oldu
Ay_se1334 Mart_annesi 13 haftalıkken kız dedi ama emin değilim dedi doktor salı gidecem bende bakalım değişmiş mi kızçem aynı mı🤦♀️😂
Mart_annesi Ay_se1334 benim 12 de kesin beli oldu kız oldğu 16 haftamda da tekrar netlestirdi doktr :))
ezoterik Ben de 17+2 yim iki üç gündür bariz pıt pıt hissediyorum ama hala emin olamiyorum gazla mi karisiyo acaba diye🙈bu arada bugün kesinleşti kizçe geliyor🤱
Begdem Kızlar bende 16 haftalığım karnım benimde sertleşiyoo bide çok gerginşik hissediyorumm bel tarafım karın çevrem bunlar normal mii yeni post açmıyım dedim 😁 bir de bende nefes darlığı oluyo yaa sizde de var mı 🤔
pyymamm Mart_annesi 17+6yım hissedemedim. Karnınız cıktı mı da farkedebildiniz acaba ? Benim kendi göbeğim daha sadece hafif sertleşti o yuzden bişey anlayamıyorumda
Mart_annesi pyymamm hic kilo almamama rağmen yinde karnım belirginleştı ama kisden kişi değsyor benim ablam 21 haftasinda histemye başladı ve ikinci gebeliği benim ilk gebeliğim kisden kisye değşiyor canımm insallah hemn hisdersn sende :))
tumerseyma pyymamm ben iki kilo aldim ama göbeğim sanki çok daha fazla almışım gibi 🤷♀️ sanırım iç karnım geniş değil 12den beri yavaş yavaş şişti karnım 🤦♀️😅