Duuyguum normal doğum işte 1.500 le başlıyor o fiyata nde çıkıyormuş odaydı şuydu buydu derken . Ben orada doğum yapan birinden duymuştum ama içeriğini bilmiyorum. Ama sezaryan sanırım bunu yapan kişi. Bende gidince sekretere soracağım ama eğer öyle ise çok fazla