Mucize1 zorla bekletmişler diye bişey olamaz . 10 cm yi beklemek zorunda zaten her ebe. 10 cm açıldıktan sonra doğar bebek. Bende bir çok doğuma girdim . öyle kulaktan dolma şeylerle değil gördüklerimle kendi yaşadıklarımdan örnek veriyorum. Ve biliyorum hiç bir ebe keyfine göre doğacak olan bebeği bekletmez