Umut01 ben 3.denememde hamile kaldım estofermi transfer muayenesi olduğum gün başladım gebelik tahliline kadar kullanılacak dedi doktorum hamile kalinca devam ettirdi kese görünene kadar sonra bıraktım karaciğer enzimlerimi çok yükseltmişti onada dikkat edin