Cansuyildirim
Bende de olmuştu hatta hamile olduğumu bilmiyordum bu ne ki derken de geçmişti, sonradan öğrendim tutunma ağrısıymış. Ama yürümekte güçlük çekmiştim dedim ki bu nedir hiç olmamıştı bana falan. :) biraz değişikti yani, yürüyüşüm hamile gibiydi , ki hamileymişim.