NurGrlek fadimdurmus pazartesi gidicem yazarım ☺️doğum şekli belli degil ilk doğumum normaldi bazı nedenlerden kendim sezaryen istedim konusmak için erken dedi ama son gittiğimde bu şekilde kilo almaya devam ederse normal senin için zor dedi
NurGrlek fadimdurmus bu arada sezaryen olursa 38 haftada alirim dedi ilk doğumla arası kısa sancin gelirse hızlı ilerler diye eklemişti
Nuraslanklc Kumsalinannesii 1haftada 560 gr mıı👀 kaç haftalıkken oldu bu 26. Haftadayım denesem faydası olurmu
Kumsalinannesii Nuraslanklc 30 hastalıkken gitmiştim 1200 demişti 31 de gittim 1760 dedi denemenin zararı olmaz 😉
Edaaks Edaemre55 ya benimde 29+6 da 1500 dü. Doktor da iyi dedi açıkcası benim dış görünüşte hiç kilo yok. Doktor bile şaşırdı bu kadar olmasına. Ama zaten son haftalarda çocuk kilo alıyormuş ekstra olarak meyve fazla tutabilirsiniz