hndgkct Mlsblnsy biz de 5 haftalığız 11 gün sonra kalp atışı için gidiceğiz Çarşamba günü gitmiştik kese için keseyi gördük 30 ekimde hem bebişi görürüz inşallah hem de kalp atışını hayırlısıyla ❤️🙏
sweethome1000 Kızlar çıktım doktordan tam 5 haftamdaym bugn keseyi gördk çokşükür haftaya bida çağırdı kesenin büyümesini kontrol edicez bide bebeği görcz inşallah dedi 💗💗💗
hndgkct sweethome1000 oh hayırlısı olsun canım benim bende 11 gün sonra gidicem sabırsızlıkla bekliyorum ♥️
Hamis_ Ozgesn benimde yok , normalde ben tatlı çok severdim ama tiksindim hep ekşi yiyorum 😌 hayırlısı olsun da ama ramzi teorisine göre kız olabilir dediler ☺️
Mlsblnsy sweethome1000 sanırım bi ilk görünce bide kalp sesini ilk duyunca çok tuhaf oluyor insan ilk gördüğümde yaaaa küçücük bu diye bir tepki vermiştim ilk sesini duyuncada doktora dönüp ilk defa duydum biliyor musunuz demistim🙈🙈🧚♀️
sweethome1000 Mlsblnsy yaa bende çokmerk ediyormmm...bugn görddk sonnda diynce doktr gerçktenmi omu dedm bende ama bebegi görmedk tabi daha 🤗 haftaya geldiğinde süprz belki kalbni duyarz dedi 🤗
Mlsblnsy sweethome1000 belli olmaz bazı doktorlar küçük olduğundan sağlıksız olduğunu söylüyor belki dinletmeyebilirler biraz büyüyünce dinletiyorlar 🥰