zumrutt_77 keseyi görüp bebeği görmemek daha küçük olduğu için çok normal bende ilk gittigimde görmemiştim 3.gidisimdi gördüğümde hatta kalp atışlarını dinletmemislerdi küçük olduğu için daha zararlıymis büyümesini beklemek gerekirmiş geçen gün acile gittiğimde dinletmislerdi düştüğüm için acile gitmiştim korktum orda dinledim çok şükür 🤩