defne55 Latifeayd bende 35 haftadayım ayakta kalıp yürüdüğüm zaman çok sancım oluyor iki gündür sırtımdan beri karnım kasiklarim ağrıyor sürekli tuvalet isteği geliyor yatınca geçiyor bende anlamadım böyle devam ederse bi doktora görünücem
Latifeayd Revsan_aylu34 rica ederim sadece sıkma kendini ben heyecan yaptim sıktım kendimi canım acıyacak diye cunku bu cati muayenesini oyle bir anlatti ki cevremdekiler ama hicde dedikleri gibi degildi 2 parmak zaten😁
Denizincani Sukriye072 son 85 gecmiyor gecmiyor gecmiyor 😏 hergun gece 00:00 olmasini bekliyorum bebegim kismina bakiyorum defalarca nasl gecti bu gunler bir Ben bir Allah biliyor gercekten cok bunaldim artk🤰💙
Ozgeozcanbora Denizincani aynı been son 60 ama zaman durdu sanki geçmiyo bide sürekli panik halindeyim suyummu geliyo nişan mı sancı mı bebek iyimi valla düşün düşün kafayı yiycem
aysenurr96 ZeynepCan benim şuanlik normal olucak canım çatıya bakmadı daha 40. Haftada bakicaz dedi. Benimde çok toplaniyo hatta öyle toplaniyo ki bişey olucak sanıyorum o sancı mi oluyo acaba ama ben hissetmiyorum 😬😬🤪🤪
ZeynepCan aysenurr96 evet o sancı oluyormuş😂 benim de dün açıklığa baktı yok dedi.ama 2 saattir baya baya arttı sanki kasılmalar haftasonu gelir belki benim kızçe 🥰