Ylmzrabia 36 haftalık hamileyim bugün nst de de sancim çıktı çati muayenesi oldum 1 cm açıklıgim var sizde durumlar nasıl
Feminel16 Ylmzrabia 37 haftalık bende hamileyim dün sabah nişanım geldi apar topar doktora gittim. Çatı muayenesi yaptı nst ye bağladı sancı yok ağrı sızı yok normal doğum yapabilirsin dedi şimdilik beklemedeyim. 😊
Seyma1234 Ylmzrabia sancı cıkmıyor nst ama ara ara geliyor bana🤷♀️ Henüz hiç çatı muayenesi de olmadım sanırım 37 den sonra yapıcak
yigitmom_ Ylmzrabia 34+0 haftalik gebeyim 33+1 iken kasilmalar nedeniyle nst girdim sanci cikmadi çatı muayenesi yapıldı 1 cm açılma var fakat bebek ters suan dinleniyorum ki erken sezeryan olmayayim diye😑
Anm bende 36 oldum ama dr um randevumu geç vermiş diye düşünüyorum.. kasm 15 de normal dogum tarihi koymuşdu ayn 6 sida kontrolum var anlamadm bu işten..🤦🏻♀️ sende 1,2 güne dogurursun bence☺️
IremSare Devlet hastanesinde çatı muayenesi yapmıyorlar sadece ultrasonla açılma var mi yok mu yada bebek kanalda mi değil mi diye bakıp gönderiyorlar. Pazartesi gittim şuan için doğum belirtisi yok 2 hafta sonra gel idrar ve kan tahlillerini yapalım hazır bulunsun dedi(çünkü iri bebek olacağı için belki kendisi gelmek isteyebilir dedi.Bundan sonraki haftada kilo alım durumuna göre kararlastiracak sanirim doğumu)🤔
IremSare Ylmzrabia biz bakmiyoruz dedi doktorum, doğum anında bakıyorlarmış o da saçma sonuçta belirlenmesi lazım doğumun
Senemunlu Ylmzrabia benim doktor dogum aninda bakicakmis catiya 🤦♀️ insan korkuyor ama merak ediyorda acklk var mi yok mu musait mi degil mi
Senemunlu IremSare aslinda mantkli birsey yapiyor cati muaynesi dogmu tetikliyormus . Boylede olunca 40 i beklck herturlu uygun olmazsa sezeryan 🤦♀️ ayni kaderi paylasiyoruz
IremSare Senemunlu evet bende hak veriyorum ama bebegimin kilosu fazla olunca normal doğum nasıl olacak ondan korkuyorum aslında 🤔
Prensesimi_bekliyorum Ylmzrabia canım seninle aynı durumdayım Çarşamba günü 36+4 gunluktum benim de nst de sanci çıktı ebe kontrol etsin açıklık var mı dedi doktorum ve 1 cm acilma var dedi 10 gün sonra yine gel dedi haftaya cuma bir daha gideceğim bakalım
Senemunlu IremSare oda var evet banada hep onden gidiyor ve iri dedi kime gittiysem . Sonu sezeryan olcaksada netlessn 😁😁 tribe sokmasnlar bizi