Gullcha Kizlar pzt gunu verdigim beta degeri 26.50 du sali 56.42 perşembe 93.90 cikti biz normalde bugun ailelerimize soylemeyi dusunuyorduk fakat ben tam 2 kat artis goremeyince biraz endiselendim saglik ocagindan aaradilar pazartesi gunu tekrardan tahlil verecekmisim en az 375 olmasi gerekiyor dediler. Sizce bu 56.42 den 93.90 a artiş az mi aralarinda 38 saatlik bi zaman farki var yani artis 38 saatte olan artis. Sizce soylemelimiyiz bekleyelimmi bi de artis konusunda yorumlarinizi merak ediyorum sizlerin nasildi tam 2 katimiydi bana yazarsaniz cok sevinirim
Ennaaaa Gullcha ne kadar oldu canim gecikeli çok da kötü değil değerler ama beklemekte fayda var derim.
Zade Gullcha Bence bi süre daha sizde kalsın bu haber :) Artışları anlamlı gibi ama En azından keseyi ve kap atımını gördükten sonra paylaşmayı tercih ederdim ben :)
Demirleblebi Gullcha öncelikle umarım sağlıkla yerleşir bebeğiniz ve sağlıkla kucağınıza alırsınız. Eğer reglinizin üzerinden en az bir hafta 10 gün zaman geçmediyse beklemenizde yarar var. Değerlerin artışı önemli ama bazen değerler iyi olsa dahi kimyasal gebelik olabiliyor. En güzeli keseyi hatta kalp atışını görene kasa beklemek. Şimdi yaklaşık 4 haftalıksınızdır. 6-7 arası genelde kalp atışı oluşuyor. Bir 3 hafta daha söylememekte yarar var.
Mucizebebegim3 Gullcha Canim zaten 2 gune bir 2 kati ki seninde oyle olmus normal gidiyor iste endiselenme.Adet dongunu gectikden sonra hizla yukselmeye baslar korkacak birsey yok allahin izniyle
Ennaaaa Gullcha tamam bi iki tane beta sonucu daha bekle ben altı gün geçildiğinde baktirdigim için çok yüksekti ikinciye bakmaya gerek olmadi sende erken baktığın için biraz sabret etrafına söylemek için bence hayırlısı olsun hakkında.
G-D27 Gullcha daha adetin geçmemiş canım benim 2 gün geçmişti daha 131 Di 2 günde bir çağırdı doktor 3 kere beta hcg yapıldı 2 gün aralıklarla 1 hafta da 1618 oldu seninde öyle olur inşallah bekle biraz daha herkese öyle söyle bence.
Gullcha Minikmelek adetime 2 gun var normalde 20 ekimde olmam gerekiyordu 1 gun gecikince 21 ekimde gidecegim cagirdilar saglik ocagindan 😊
Gullcha Zade bencede bekliyim bakalim daha kendim bile emin olamiyorken insanlari umutlandirmayayim saglikli artislarim olsun insallah 😊
Gullcha Minikmelek saglik ocaginda ilk ogrendim pazartesi 26.50 du sonraki gun salı günü tip merkezinde aksam verdim 56.42 cikti. 53 cikmasi yeterliydi zaten. Bi o farkli. Persembe gunu yine ayni saglik ocaginda verdim o da 93.90 cikti 106 beklerken adetimede 2 gun var
Gullcha Demirleblebi hayir canim daha 2 gun var adet tarihime 😊 insallah adetim gectikten sonra degerlerim yukselir bekicem bakalim insallah saglikli bir gebeliktir
Gullcha Mucizebebegim3 insallah kuzum Allah razi olsun erken ogrenmekte kotu ya bekle bekle zaman gecmiyor
Suheyla19A Gullcha adetime 3 gun kala 108 cikmisti canim ama kisiden kisiye degisir salginana progestron hormonuna bagli insallah sağlıklı gebeliktir
Gullcha G-D27 tamam kuzum darisi bana insallah guzel artar bakalim beklicem adet tarihim gecsin bakalim bi
Gamzeliim38 Gullcha Benim ikiz olmasına rağmen iki katı artış olmadı canım %65 artış yeterliymis illa iki katı olması gerekmiyor yani Seninkide olmuş zaten endişelenme
Gullcha Gamzeliim38 evet canim o kadarlik artis var cok sukur adetim gecsin bakalim bir insallah saglikli guzel bir sekilde yukselir