Sun Akademisyenanne bende ona gidiyorum bi sorun yaşamadık ama çok da bir bilgim yok kendisi hakkında
smyye-12 ben su3 kere gittim 2sindede galiba yanlis olmasin adi tulay hanimdi kapali cok sessiz konusan bir kadın ben gece yarısı bayginlik gecirmisim esim zar zor ayiltmis ufakta beni ikna edip hastaneye goturdu gece oldu icin yine o doktor vardi esim durumu anlatti bunun hamilelikle bi ilgisi yok 9ay boyle gecmez en ufak biseyde gelinmez demek istedi zaten ne dedini anlamıyorum kısık sesle konuşuyor erdeme bir daha gitmiycem dun internetten yorumlarinida okuduktan sonra kararimi verdim
Berdogan Bende çakmak erdem kadriye şener e gidiyorum. Orda bi kaç doğum yaptırdığı hastasıyla karşılaştım çok memnun olduklarını söylediler bende 34 haftadan beri ona gidiyorum. 36 olduk bu hafta salı muayenem ve nst var.. şuan iyi biri olarak görünüyor. Maddi olarak en uygun hastane olduğu ve evime yakın olduğu için burayı seçtik. Maddi durumum şahane olsa tabiki acibadem de doğurmak isterdim 😊
tugba_huma08 Thehatic benim ablamda abimin eside onda dogum yapti cok mükemmel bi doktor hatta bende onda dogum yapicam 29 haftalığım
Medinee23 Çamlıca erdem de adalet hanımı çok duydum bende 37 haftaligim doğum için araştırıyorum ..erdem 'in doğum ücretleri nedir acaba