kyr9324 yani emine hanım iyiydi aslında ama öyle ilgili değiller yani mesela doğum dan çıktım bir dha ne ebe ne doktoru görmedim hastaneyle ilk konuştuğumda doğum paketinin içinde bebek ve anne doğumdan sonra ilk muayenesi yapılcak denildi bebeğin ki yapıldı gelip bana kimse bakmadı hiç bir bilgi vermediler mesela gelip biri bilgi vere bilirdi ama yok yani kimse gelip sizin durumunuz şöyle şöyle bu kadar dikişiniz var onun temizliğini bakımını böyle yapın Bi kaç haftaya iğleşirsinz flan diye bilgi bekliyodum ama yapmadılar sadece bebeği muayene ettiler bnmle ilgili hiçbir şey yapmadılar biz çıkış yaptık Bi hafta dayandım dikişlerim ağrıyodu artık hastane yi aradım bnm muayenem olmadı bana hiç bir bilgi vermediniz diye oda 10 gün içinde kontrole gelme ihtimalinz var 10 günü geçerse ücret alıncak dedi ve bunu ben arayıp öğrendim Bi kaç gün kalmıştı 10 günün dolmasına zaten sonra gittim doktora muayene oldum yani ben öyle pek memnun kalmadım