Bebibebi Junemother bn programa göre 5+2 yim geçen hafta gitmiştim doktora kan testi yaptı 1007 çıktı ultrasonda kese görünmedi
Selma1644 Benim de programa gore 5+1 ama daha kucuk olabilir gec yumurtlama oldu cunku 😊 22 sinde kontrolum var insallah hayirlisiyla keseyi gormek de kalp atisini duymak da saglikla kucagimiza almak da nasip olur hepimize 💕
Junemother Selma1644 Benim de bugün tam olarak gözükmedi haftaya tekrar çağırdı 😞 inşallah canım amin sağlıkla 🙏
smyye-12 Junemother olsun haftaya gözükür inşallah sıkma canını bende ilk gormeyince üzüldüm doktor idarara sıkış öyle gel falan dedimi
Junemother Gulcangzl16 Benim ki geç döllenme diye mi öyle yoksa devlet hastanesine gittiğim için mi ilgilenmedi anlamadım 😞 insan tedirgin oluyor böyle olunca 😞
Bebibebi Junemother 4+1 de görünmedi canım ama bana doktor kaç günlük olduğunu söylemedi bn uygulamaya göre söylüyorum salı günü yani 22 sine gideceğim inşallah görürüm
Junemother Bebibebi Bana da bugün doktor herhangi bi şey söylemedi benim de uygulamaya göre 5+1 şu an canım senin salı günü kaç oluyor o zaman 🤗
hemsireanaa Benimde uygulamaya göre 4+6 çarşamba çağırdı doktorum inşallah görürğz keseyi☺️😍benim tüp bebe💙