MerveOzgeAk1453 Duuyguum aynı durum bende de vardı doktoruma sordum hıçkırdığını söyledi kordon değil mi dedim kordonu hissetmen mümkün değil dedi
Duuyguum MerveOzgeAk1453 kordonu hissedemeyiz zaten de kordonun suya vurmasıyla falan hareketlerin sonucu olur yani
Serap46 Duuyguum 8 ay nası geçti anlamadım bu son ay da öyle çabuk geçer umarım 🤣 yok ya istanbuldayım maraşa malesef hiç gidemedim bile 🙁🙁 öylesine yazmıştım 46yı 😃😃
Duuyguum Kizkalesi benim komple titriyor ama sen nasıl ayırt ediyorsun sadece oranın titrediğini canm
MerveOzgeAk1453 Duuyguum mümkün değil bebeğin içerisindeki sıvıyı hissedemeyiz kordonu hissetsek dolandığınıda hissederiz sevimli bir hıçkırık yani sadece:)
ylzzz Duuyguum bende 33 oldum aynı şey bende de oluyor yeni başladı aklıma saçma sapan şeyler geliyor bebeğin taşikardisi mi var acaba diye. Olsa sanki karnım titreyecek bende merak ediyorum bu ne
Duuyguum Serap46 bu haftalardan sonra zaman yavaş akıyor sanki bende 20 li haftalar hiç bitmemişti 🤦♀️
Ererer Duuyguum canım çok normal bende de olmatu doktora da srmstm. Hatta bunla ilgili post açmıştım 😂
MerveOzgeAk1453 Duuyguum doktorun dediği hıçkırık her doktorun söylediği gibi doktoruna sor bence kordonla suyla ilgisi yok sebep yediklerin;)