Burcumunannesi 38e yol aldım. Tık yok. 1cm açılmam ve yumuşama dışında. Bunaldim. Temizlik bile zor yapıorum. Pazartesi kontrol inşallah gene açılmaya bakar. 2cm der. 🙄
Nutella Burcumunannesi benim de erken Doğum riskim vardı. İğne serum derken durdurdular. Bugün 38+0 olduk hiç gelmeye niyeti YOk. Küstü herhalde ☺️ Son zamanlar gerçekten geçmek bilmiyor😞
Sarem Burcumunannesi 37+1 olduk. dün gece kabustu resmen yatakta yatamıyorum sıcak basıyo of doğurmak istiyorum ama hiç bi dogum belirtim Yok kasılmalarım dışında
Tugceee123 Burcumunannesi plates topu hareketleri ve squat yap canım birde yürü merdiven çık bunlar hızlandırır
Burcumunannesi Nutella Yaw sorma ya. Bunaldim artık her akşam gelsin cekecem o sancıyı diye dua ediyorum. Pazartesi inşallah açılma cikar. Tekrar taşıyamıyorum ne kendimi ne oğlumu hyat durdu resmen.
Burcumunannesi Sarem sende gene kasılma var bende o da yok. Bugün biraz sağ kasik ta Bi ağrı hissettim yürürken 1cm açılma ve yumuşama dışında tık yok. Bezdim beklemekten gerçekten bide ne olacak nasıl yapacam düşüncesi.
Peaceful Ben de bugün 37 oldum karnım aşırı kaşınıyor sancılar oluyor. Bi yandan da korku var oyy oyy
Ebructncft 37+3 Üm bende bugün ama hiç bir belirti yok zaman geçmiyor sanki doğsun istiyorum artık Çarşamba cati muayenesi var insallah tetikler Doğumu :)
Seydaktepe Burcumunannesi Ben de 37+4 üm bende de tık yok. Arada adet sancısı tarzı ağrı giriyor belime rahmime sonra geçiyor. Sancı da çıkmadı bekliyoruz bakalım. İlk doğumumu 36 da yapıvermiştim ne güzel 🙈
Burcumunannesi Seydaktepe bel ağrısı yok bende bugün sağ kasiga yürürken Bi sancı girdi saniyelik bu.
cevrik Burcumunannesi 39+5 siz bide son haftalara gelin 😬 ne iş ne uyku ne gezme.. 40 haftaya gelince hamile olduğunu anlıyomuşsun şimdiye kadar kolaymış meğerse
Burcumunannesi cevrik bacım haklısın da ben şimdiden bezdim karnım kocaman oldu. Belirti yok. Temizlik yapamıyorum. Geceleri mide eksimzsi ayakta uyuyorum yürümekte zorlanıyorum. Senın tabiki suanki halin dha kötüdür. Umarım haftaya Nisan belirtm gelir.