kubrayucel412 of çok zor allah yardımcınız olsun. Ev hanımı mısınız? Üçe beşe bakmadan çalışmak kendi ayaklarımızın üzerinde durmak lazım. Ne kadar şu dünyada sana en yakın kişi de olsa eşin birinin eline bakmak çok acı bi şey ya 🙁🙁 şimdi çalışıp kendi paranı kazansan bunların hiçbirini yaşamayacaktın. Ben de çok yoğun bi şekilde çalışıyordum nefret ediyodum işimden, gebe olduğumu öğrenir öğrenmez hemen idari izne geçtim şu an 7 aydır evdeyim ama kendime bir şey alırken o kadar gücüme gidiyor ki eşimden kredi kartlarımı öde demek çok iyi anlıyorum 🙁🙁 ne kadar işimi sevmesem de ben bu durumu yediremiyorum kendime çocuğum biraz büyüsün geri dönücem büyük ihtimalle 🙁🙁🙁