kubrayucel412 bitanem varlık içinde yoklugu bn cok cektim esim zengindir aylık geliri 20 bin ama cok cimri bir kaynanam var ve lux düşkünü oğullarının sırtından gönlüne göre yaşayan bir kayınpeder hic yeme icme sıkıntısı çekmedim esim kizimada kiyafet sıkıntısı yasatmadi ama bn kisisel hicbir ihtiyaçlarımı alamazdım evin hizmetçisiydim sadece eski püskü kiyafetler giyerdim esim son model arabası ve polo ve beymen dışında giyinmez bni de yanina yakistirmazdi 10 yıl icinde çöktüm cirkinlestim hersey daha kötü oldu ve ayrılma kararı aldim kızımı alıp gittim çalıştım temizlige gittim dadılık yaptım 6 ay boyunca sonra esim bni geri istedi barıştık ve şuan cebimde esimin kredi kartı istediğimi alırım ve adam yerine koyuluyorum kayinvalidem bna karışamıyor yani bunları anlatma sebebim 14 yıllık evliyim şuan 30 yaşındayım 16 yaşında verdiler bni esime cocuktum akıl verenim yoktu aklım 26 dan sonra geldi basima sanada sunu nasihat ediyorum sakin unutma 1 kere geliyorsun bu dünyaya ezdirme kendini dik dur valla gerekirse rezil ol korksun herkes senden ezdirme kendini