Busraae bende koltuk altından ölçenlerden aldım en doğru sonucu veriyor zaten alından ölçer o temassızlardan herkes memnun değil yanlış ölçüyormuş şans işi sanırım ama bana göre bir ateş ölçer 250,300 lira vermek bana mantıklı gelmedi o paraya çocuğumun bir ihtiyacını alırım yani on lira koltuk altından ölçenler. Annelerimiz de hep onları kullandı bizde yani bence gereksiz 😊