Busraae Merhaba kızlarr ateş ölçer konusunda cokk kararsız kaldım ben hangisini almayalım? Çeşitte cok alıp memnun kalan yada tavsiye verecek olan varmı?
Raniniii Busraae koltuk altindan ölçülen klasik olani aldik daha sonrada weebaby markasının temassız olanini aldık
asyamomm Busraae ben bugün e bebekten baby plus temassız ateş ölçer aldım ama nasıl olduğuna dair bi fikrim yok kullananlar varsa eğer yorum yaparsanız sevinirim 🙏🏻 ☺️ fiyatı 100tlydi..
Busraae canimoglum53 bende ondan düşünüyorum canım aslında bide alnından ölçülen var onuda görünce kararsız kaldım
Bebegimm_20 canimoglum53 bende klasik koltuk altı alıcam kulaktan ve alından olan cabuk bozulduğunu söylüyorlar.
Busraae https://urun.n11.com/sampuan-ve-krem/wee-baby-8-li-bebek-bakim-seti-P379275166 bu şekilde set var içinde de atesölçeride var mantıklı geldi ateşölçerde karar kılarsam bu seti almayı düşünüyorum Bebegimm_20 canimoglum53
Busraae Bebegimm_20 aynen kuzum onlar elektronik fiyatıda yüksek aslında baya. Klasik koltuk altı olan hem uygun hemde bozulduğu zaman uygun oldugu için yeniden alınabilir
Raniniii Busraae aa yok cnm ikisinin de doğruluğundan tam emin olalim dedi esim o yuzden ikisinide aldik hem bazen koltuk altindan ölçerken sıkıntı olabiliyormuş
Cisen Merhaba, kol altından olanlar uygun fiyatlı ama bebek sabit durmadığında iyi ölçüm alınamıyor. Alından ölçerler bu sebeple tercih ediliyor. Acura ve omron iyi markalar diye araştırdım. Omron pahalı geldiği için acura tercih ettim. Birde kulaktan ölçerler varmış o kısmı hiç araştırmadım.
Ayseysf Bebek sabit durmadıgı ıcın koltuk altı rahat olmaz dıye düşünüyorum biz alından ölçülenden aldık ama markasını bılmıyorum 110 tl idi
Mrvn HepsiBuradada iki gün önce indirim vardı ateşolçerlerde acura marka aldım 69 liraya. Çok fazla güzel yorum vardi hakkında. Yeni geldi baya denedik güzel şimdilik🤭
Rbs111 Busraae temassız al kesin canım ve koltuk altıda al . Temassız ile çok pratik bekleme yok hemen ölçüyor. İlerde bebeğin manasının ısısını, banyoda suyunun sıcaklığını bile ölçebilirsin ben 70 tl ye aldım hepsi buradadan acura marka
Slmmrb Ben medisana temassız almayı dşünüyordum ama şikayet varda bir sürü şikayet okudum vazgeçtim 🤔🤔
rukiye-02 Slmmrb onu alma derim kendi gözlerimle gördüm çok yanlış ölçümler yapıyor ben wee bayb aldım
rukiye-02 Busraae ablamın iki çocuğu var koltulaltından ölçğlenin bebek durmadığı için kullanışsız olduğunu söyledi wee bayb kullanıyor kendisi memnun ben de wee bayb temassız ateş ölçer aldım 132 liraydı
gulsenkonakli Busraae medisana alından ölçen kullanıyoruz memnunuz. Doktor ısrarla kol altı ölçen kullanın diyor ama 1 yaşında bebeyi tutsun da ölçsün bakalm kolaltından kolaysa😂