Serkhanife Tabi ki normal ben 39. Haftaya giricem artık son günlerimiz henüz hiç kusma mide bulantısı tiksinme iştahsızlık vs yaşamadım :) 35. Haftaya kadar düzenli işime devam ettim hiç bir aksilik olmadan son haftalarda uykusuzluk başladı çünkü hareketleriniz kısıtlanıyor, yani arada kramplar bel ağrıları vs olucak onlarında hep ilaçlarla çaresi oluyor ben çok rahat bir hamilelik geçirdim hem bedenen hem psikolojik Allah herkese nasip etsin kişiden kişiye değişiyor herkes zorlanmıyor bu sürecin tadını çıkarın henüz bu kadar yeniyken çünkü geçip gidiyor ✋🏻