Serkhanife benim de aynı millet o kadsr kötü anlatmıştı ki hamileliği iyi geçince dedim hamilelik böylemiymiş ya dedim ara sıra bel ağrısı mide yanması ve son günlerin stresi hariç başka da bişey yaşamadım Allah'a şükür. Millet herkes kendisininki gibi kötü geçmesi için elinden geleni yapıyor. Seni üzen strese sokan herkesden uzak dur derim