Karyakal ilkini agustosta , ikincisinide subatta kaybettim . Mayıs tada hamile olduğumu ögrendim. Arastırma geregi duymadı doktorum cünkü o dönemlerde, cok kötü stresli günlerden geciyordum .en son hamileliğimde hiç kafama takmadım , 6 haftalıkken gittim ögrendim . Evham yapmadım ,Sakınan göze cöp batıyormus onu anladım. Korkma , eger güzel bir gebelik olmasaydı vucut atmazdı onu. Demek ki saglıklı degilmiş , elbet yeniden nasp olur . Kendinide hiç sartlandırma . Veren Allah , onu korur kollar👍🏻