Nurkemal çok komiksin gerçekten açtığın posta bakılınca kimin sorunlu olduğu görünüyo canım ama sorunlarının çözümünü yanlış yerde arıyosun yada aramıyosun bile. Ayrıca bu emir uslübunu bana değil iradene yönelt daha doğru bişey yapmış olursun😉 zaten seninle tartışarak güzel moralimi bozmaya vakit harcamicam. Ama sen burda kal emi yoksa Allah korusun sigarayı bırakmaya çalışırsın falan ✋🏻