Nurkemal evet iradenize sahip çıkamıyor olabilirsiniz, evet vijdanda yapıyor olabilirsiniz ama buraya neden böyle bi post açtığınızı anlamak güç. Sızlayan vijdanınızı bu şekilde mi rahatlatacaksınız yada bebeğinize özürdilerim bebeğim bak vijdan yapıp post bile açtım deyip kendinizi mi kandırıcaksınız. Neyin destekçisini arıyosunuz yada bırakmakta zorlanan fakat çabalayan insanların aaaa biçok insan içiyomuş tek ben değilmişim, aa bak falancaya da doktor bikaç taneye izin vermiş o halde bende içebilirim demesini mi istiyosunuz. Gerçekten anlamak çok güç!!! İçiyosunuz şu mereti bari insanları ortak etmeyin !!