Tugce57 işte içen biri olarak ben de bunu düşündüm. Ya sakat doğarsa ya hasta doğarsa ve doktor sigaradan derse ya da acaba sigaradan dolayı mı oldu diye ben vicdan azabı çekersem dedim, ki çekerdim vicdan azabı çocuğum benim 3-4dakikalık keyfim için ömür boyu hasta olabilir .ben bunları düşündüm hep. Şu an bıraktım 3 haftadır hiç içmiyorum bundan sonraki süreçte de içmiycem inşallah ve eğer bebeğim hasta ya da sakat olursa ben vicdan azabı çekmiycem ben elimden geleni yaptım sağlıklı yaşadım sağlıklı beslendim zararlı olanları hayatımdan çıkardım ama Rabbim böyle nasip etti derim vicdanım rahat eder. Biliyorum zor bırakmak önceden içen biri olarak söylüyorum hala canım istiyor bir kahvenin yanında bir çayın yanında bir dost sohbetlerinde ama yapmıyorum içimde benim sayemde hayata tutunan bir can var ona iyi bakmalıyım diyorum. umarım içen herkes bırakır 🤲🏻🤲🏻